اماکن دیدنی کیش

اماکن دیدنی کیش | تفریحات رایگان کیش

اسکله تفریحی کیش

اماکن دیدنی کیش | تفریحات رایگان کیش

تفریحات رایگان کیش را با کیش توریست بشناسید و برای تجربه بهترین ها با ما همراه باشید.

1- پارک ساحلی سیمرغ کیش:

یک پارک ساحلی زیبا و مدرن در شرق جزیره کیش در نزدیکی پارک دلفین ها، برای پیکنیک ، شنا و همچنین کرایه دوچرخه ، موتور شارژی و گشت و گذار کنار دریای زیبای کیش همچنین تماشای طلوع کم نظیر جزیره در این پارک.

این پارک دارای آلاچیق های فراوان به همراه باربیکیو برای گذراندن یک روز عالی همراه با خانواده میباشد.

 

پارک ساحلی سیمرغ کیش

 

2- پارک ساحلی مرجان کیش :

ساحل مرجان کیش یکی از قدیمی ترین پارک های ساحلی کیش میباشد که از دیرباز پشت بازار مرجان کیش واقع بوده و هر ساله گردشگران زیادی از آنجا بازدید میکنند. برای گذراندن پیک نیک و همچین استفاده از تفریحاتی همچون تفریحات دریایی کلوپ ها، کرایه دوچرخه و موتور شارژی ، پارک بازی کودکان ، کافی شاپ و رستوران و هچنین خرید از بازار مرجان.

 

پارک ساحلی مرجان کیش

 

 

3- اسکله تفریحی کیش:

اسکله تفریحی کیش هم قدمت بسیار زیادی دارد و یکی از بهترین ساحل های کیش میباشد که واقع در مرکز شهر و نزیدک میدان ساحل میباشد. در این محوطه یک اسکله بزرگ درون آب با طول زیاد قرار دارد.

همچنین آلاچیق، کافی شاپ و رستوران ساحلی ، کرایه دوچرخه و موتورشارژی ، کیبل اسکی و کلوپ تفریحات آبی در این پارک موجود میباشد.

 

اسکله تفریحی کیش

 

4- کلبه هور کیش

کلبه هور کیش یک پارک ساحلی در غرب جزیره  میباشد که اکثرا برای دیدن غروب آفتاب در کیش گردشگران در بعد از ظهر ها به این ساحل میروند.

کلبه هور کیش

5- کشتی یونانی کیش :

کشتی یونانی از دیرباز نماد و معرف جزیره کیش بوده و هست . این کشتی غرف شده دارای یک پارک و کافی شاپ میباشد که در غرب جزیره و در نزدیکی کلبه هور واقع میباشد. برای دیدن غروب این پارک هم گزینه ی بسیار عالی میباشد.

 

کشتی یونانی کیش

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *