خانه » تخفيف تفريحات کيش » رستوران اختاپوس کیش ♥

رستوران اختاپوس کیش ♥

  • رستوران دارای انواع غذای دریایی و ایرانی میباشد.
  • موزیک زنده سانس ناهار از ساعت 13:30 تا 15:30 میباشد.
  • موزیک زنده سانس شام از ساعت 22:300 تا 00:30 میباشد.
  • رستوران دارای ترانسفر رفت رایگان است.

جهت مشاوره رایگان و خرید با شماره 09300232640 تماس بگیرید.

49,200 تومان

رستوران اختاپوس کیش

رستوران اختاپوس کیش تنها رستوران ساحلی با قابلیت دید 360 درجه دریا در جزیره کیش میباشد که جزء بهترین رستوران های غذای دریایی کیش نیز می باشد و مناسب برای دوستداران ساحل و غذاهای دریایی است.

البته انواع غذاهای ایرانی هم در این رستوران بزرگ سرو میشود و کسانی که این غذاها را به غذاهای دریایی ترجیح میدهند نگران نباشند، اما اگر طرفدار غذاهایی مانند انواع ماهی های کبابی، سرخ شده و گریل یا انواع میگو پفکی ، سوخاری ، هواری ، قلیه و غیره میباشید حتما این رستوران را انتخاب کنید.

چرا که رستوران اختاپوس کیش دارای بهترین کادر آشپزی متخصص این نوع از غذاها میباشند و قطعا میتوانند وعده ای بینظیر برای شما سرو کنند تا که این رستوران را همیشه به خاطر بسپارید.

این رستوران هم در سانس ناهار و هم شام پذیرای شما میباشد. به کسانی که دوست دارند همراه با مشاهده ساحل غذای خود را میل کنند پیشنهاد میشود وعده ناهار خود را در این رستوران رزرو کنند تا با داشتن یک میز مناسب رو به دریا تجربه ای زیبا از غذا و ساحل کیش داشته باشند.

و اما کسانی که میل کردن شام را در رستوران ترجیح میدهند ،فضای داخلی زیبا و راحت رستوران که با نورپردازی زیبا هرچه بیشتر خودنمایی میکند را تجربه میکنند و در عین حال از موزیک زنده این رستوران که هنرمندانی را که در حرفه خود بی همتا هستند، لذت میبرند.

درضمن رستوران اختاپوس دارای یک کافی شاپ حرفه ای و زیبا به نام کاپ لانژ هم میباشد که شما میتوانید دسرها و نوشیدنی های خشمزه ای را بعد از غذای اصلی میل کنید تا وعده غذایی خود را تکمیل کرده باشید.

شما با رزرو میز خود در سایت کیش توریست علاوه بر دریافت تخفیف ویژه، میتوانید از تراسنفر رایگان این مجموعه استفاده کنید و در هزینه های خود صرفه جویی کنید.

 


آدرس: جزیره کیش – بلوار سنایی- خیابان دریا – روبروی مرکزخریدمریم۲ – مجتمع گردشگری کشتی ایرانی – طبقه سوم – رستوران ساحلی اختاپوس

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “رستوران اختاپوس کیش ♥”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *