خانه » تخفيف تفريحات کيش » رستوران بیت المزه کیش | رستوران های کیش ♥

رستوران بیت المزه کیش | رستوران های کیش ♥

  • این مجموعه دارای ترانسفر رایگان رفت می باشد.
  • انواع غذاهای عربی، دریایی، ایرانی و فست فودی در این رستوران سرو میشود.
  • این مجموعه به صورت 24 ساعته آماده سرویس دهی می باشد.

جهت مشاوره رایگان و خرید با شماره 09300232640 تماس بگیرید.

46,200 تومان

رستوران بیت المزه کیش

رستوران بیت المزه کیش، یک از بهترین رستوران های عربی جزیره کیش می باشد که شهرت خود را برای داشتن بهترین غذاهای عربی و تنوع غذایی بالا دارد.

علاوه بر غذاهای عربی و خلیجی ، انواع غذاهای دریایی، ایرانی و فست فودی هم در کافه رستوران عربی بیت المزه طبخ میشوند و طعم متفاوتی را عرضه میکنند و میتواند برای همه سلیقه های مناسب باشد.

این رستوران در یک محوطه باز زیبا شامل تعداد زیادی آلاچیق با امکانات سرمایشی میباشد و میهمانان میتوانند به صورت اختصاصی از این آلاچیق ها استفاده کنند اما میز هم به صورت جداگانه وجود دارد و رستوران تنها محدود به آلاچیق ها نمی باشد.

محوطه بیرونی پوشیده از طبیعیت زیبا و آلاچیق ها در میان فواره ها و گیاهان زینتی قرار گرفته اند و منظره ای دوست داشتنی را به وجود آورده اند. سبکی متفاوت از تمامی رستوران های دیگر.

در این مجموعه منوی کافی شاپ حرفه ای هم وجود دارد که انواع نوشیدنی های خشمزه و دسر ها و خوردنی های کافی شاپی را سرو میکنند و علاوه بر این سرویس چای و باقلوا ویژه عربی هم تدارک دیده شده است.

رستوران بیت المزه برای رفاه میهمانان خود دارای ترانسفر رایگان رفت نیز میباشد تا رسیدن میهمانان به رستوران به راحتی امکان پذیر باشد.

شما با رزرو میز خود در سایت کیش توریست علاوه بر دریافت تخفیف ویژه، میتوانید از تراسنفر رایگان این مجموعه استفاده کنید و در هزینه های خود صرفه جویی کنید.

 


آدرس : جزیره کیش – جنب هتل کوروش – کافه رستوران بیت المزه کیش

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “رستوران بیت المزه کیش | رستوران های کیش ♥”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *