رستوران عمارت کیش ♥

  • سالاد بار رایگان در این مجموعه موجود است.
  • رستوران دارای ترانسفر رایگان می باشد.

جهت مشاوره رایگان و خرید با شماره 09300232640 تماس بگیرید.

41,000 تومان

رستوران عمارت کیش

رستوران عمارت کیش ، رستورانی اصیل با انواع غذاهای سنتی، دریایی و کبابی به سبک سفره خانه های قدیمی در جزیره زیبای کیش میباشد.

این مجموعه در مرکز شهر در نزدیکی بازار زیتون واقع شده است و دسترسی به رستوران بسیار راحت میباشد با این وجود ترانسفر رایگان برای میهمانان در نظر گرفته شده است تا رفت و آمد به رستوران عمارت به راحتی انجام پذیرد.

این رستوران به سبک سنت اصیل ایرانی ساخته شده است و فضای داخلی با تخت های سنتی و میز و صندلی چیدمان شده است. و علاقه مندان به تاریخ و فرهنگ و اصالت ایرانی می توانند در این مجموعه انواع غذاهای سنتی ایرانی را با کیفیتی مطلوب تجربه کنند.

سالاد بار رایگان این رستوران یکی دیگر از ویژگی های بسیار عالی این مجموعه می باشد که انواع سالادها و پیش غذاهای خشمزه به صورت رایگان برای میهمانان فراهم شده است که میتوانند پیش غذای خود را از این سالاد بار انتخاب و میل کنند.

بعد از صرف وعده غذایی اصلی ، میهمانان میتوانند در کنار لذت بردن ازموسیقی سنتی،از سرویس چای و قلیان ویژه رستوران عمارت استفاده کنند تا لحظاتی خوش تر را تجربه کنند.

شما با رزرو این رستوران از سایت کیش توریست علاوه بر رزرو میز خود و دریافت تخفیف ویژه میتوانید از ترانسفر رایگان این مجموعه هم استفاده کنید.

 


آدرس: جزیره کیش – پشت بازار زیتون – خیابان عبید زاکانی – رستوران عمارت

خرید بلیط کنسرت کیش

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “رستوران عمارت کیش ♥”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *