خانه » تخفيف تفريحات کيش » رستوران ناردون کیش ♥ رستوران های کیش

رستوران ناردون کیش ♥ رستوران های کیش

  • این رستوران دارای ترانسفر رایگان رفت میباشد.
  • موزیک،ظهر از ساعت 12:30الی 14:30 و شب از ساعت 20:30 الی 23:00 می باشد.
  • انواع غذاهای ایرانی، فرنگی، دریایی و فست فودی در رستوران سرو میشود.

جهت مشاوره رایگان و خرید با شماره 09300232640 تماس بگیرید.

35,200 تومان

رستوران ناردون کیش

رستوران ناردون کیش واقع در مرکز تجاری کیش، یک رستوران برای انواع غذاهای ایرانی، فرنگی، دریایی و فست فود با کیفیتی مطلوب و لوکیشنی عالی میباشد.

این رستوران با ظرفیتی مناسب، موقعیتی مناسب و کیفیتی عالی همه روزه آماده پذیرائی ناهار و شام از میهمانان خود میباشد و سرو انواع غذاها و تنوع زیادی که ارائه میدهد یک امتیاز عالی برای این مجموعه میباشد.

علاوه بر تمام این ها اجرای زنده بینظیر موزیک ماهور بند در رستوران ناردون کیش ،یکی دیگر از نکات بسیار مثبت برای این رستوران میباشد. موزیک ظهر از ساعت 12:30الی 14:30 و شب از ساعت 20:30 الی 23:00 می باشد.

معروف ترین غذای این رستوران، همانطور که از نام آن پیدا و واضح است، جوجه ناردون میباشد که همان جوجه بریانی شده به همراه رب انار است که طعمی متفاوت دارد.

موقعیت مکانی رستوران ناردون یکی از بهترین لوکیشن های جزیره کیش میباشد. مرکز شهر، واقع در طبقه فوقانی مرکز تجاری، که علاوه بر داشتن یک منظره عالی از خیابان اصلی شهر، رسیدن به رستورانبه راحتی ممکن است.

با اینحال مجموعه رستورانی ناردون برای رفاه میهمانان خود، دارای ترانسفر رایگان رفت به رستوران می باشد و در صورت تمایل میهمانان میتوانند از این وسایل حمل و نقل استفاده کنند.

شما با رزرو میز خود در سایت کیش توریست علاوه بر دریافت تخفیف ویژه، میتوانید از تراسنفر رایگان این مجموعه استفاده کنید و در هزینه های خود صرفه جوبی کنید.

 


آدرس : جزیره کیش – جاده جهان – بعد از ساحل کشتی یونانی – رستوران شاندیز صفدری ساحلی کیش

خرید بلیط کنسرت کیش

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “رستوران ناردون کیش ♥ رستوران های کیش”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *