رستوران گلدن گلف کیش | رستوران های کیش ♥

  • موزیک زنده این رستوران با اجرای دی جی های مطرح و سازهای زنده میباشد.
  • این مجموعه شامل رستوران و کافی شاپ میباشد.

جهت مشاوره رایگان و خرید با شماره 09300232640 تماس بگیرید.

100,000 تومان

ناموجود

رستوران گلدن گلف کیش

رستوران گلدن گلف کیش یک کافه رستوران مدرن و لوکس در مرکز شهر جزیره کیش می باشد . این مجموعه مکانی مناسب برای دوستداران رستوران های با سبک مدرنیته و لاکچری، میباشد.

چرا که فضای داخلی رستوران، به زیبایی هر چه تمام طراحی شده و میتواند میهمانان خود را راضی و خشنود کند.

این کافه رستوران غذاها و کافی شاپ بی نظیری دارد که با طعم دلنشین و عالی ای که دارند از شما پذیرایی میکنند اما در این مجموعه تنها کیفیت غذا مد نظر نیست چرا که یک غذای عالی علاوه بر طعم خوب در ابتدا باید جلوه ای اشتها آور داشته باشید که این امر در گلدن گلف کیش به خوبی در نظر گرفته شده است و غذاها با دیزاینی بسیار منحصر بفرد سر میز شما قرار داده میشوند.

و این امر شما را برای گرفتن عکس هایی زیبا و مطمئنا اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی ترغیب خواهد کرد. چرا که در این زمان از تاریخ به اشتراک گذاری لحظات زیبای زندگی با دیگران امری ضروری می باشد. بودن و تجربه غذاهای فوق العاده این کافه رستوران هم یکی از زیبا ترین لحظات شما را میسازد.

مجموعه رستوران گلدن گلف کیش به سبک خود موزیک زنده زیبایی را برگزار میکند که با اجرای دی جی های سرشناس شروع میشود و در این میان سازهای زنده هم هنرنمایی میکنند و برنامه هایی شاد و مفرح را تدارک میبینند.

پس اگر عاشق این هستید که در رستورانی غذا میل کنید که موزیک زنده شاد و امروزی داشته باشد حتما این مجموعه را به یاد داشته باشید.

کافه گلدن گلف در یکی از بهترین لوکیشن های جزیره کیش واقع می باشد که رفت امد به آن را بسیار آسان کرده است. در مرکز شهر و نزدیک میدان ساحل و مراکز خرید و همچنین نزدیک به ساحل اسکله تفریحی میباشد .

شما پس از یک خرید طولانی و یا پس از استفاده از تفریحات ساحلی میتوانید به راحتی به این رستوران بروید و تجربه ی یک وعده غذایی بینظیر را داشته باشید و زیبایی روز خود را دو چندان کنید.

 


آدرس: جزیره کیش – میدان ساحل – مجتمع دیپلمات – طبقه فوقانی – کافه رستوران گلدن گلف

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “رستوران گلدن گلف کیش | رستوران های کیش ♥”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *