رصدخانه تیتان کیش ♥

  • رصدخانه تیتان مناسب برای تمامی سنین میباشد.
  • حضور 15 دقیقه قبل از اجرا در رصدخانه الزامی است.

جهت مشاوره رایگان و خرید با شماره 09300232640 تماس بگیرید.

116,000 تومان

رصدخانه تیتان کیش

رصدخانه تیتان کیش یک مکان علمی و تفریحی برای دوستداران آسمان و ستاره های آن میباشد که امکان مشاهده اجرام آسمانی را به صورت حرفه ای به بازدیدکنندگان میدهند.

رصدخانه همانطور که از نامش پیداست مکانی است برای رصد کردن و مشاهده سیارات، ستاره ها، خورشید و پدیده های طبیعی ماننده کسوف و خسوف به وسیله تلسکوپ های پیشرفته.

مشاهده آسمان از گذشته های دور نیاکان ما را هم همچنون خود ما مجذوب به خود میکرده و حتی با چشمان عادی و بدون استفاده از تجهیزات خاصی باز هم آسمان، زیبا و خیره کننده بوده و هست.

تماشای یک شب سیاه که نقطه های نورانی را در خود جای داده همیشه هیجان انگیز و فوق العاده بوده است اما دیدن این صحنه با تلسکوب و تجهیزات پیشرفته تصویر دیگری را به ما نمایان میکند.

در کهکشان سیارات و پدیده های هستند که خیلی از ما هرگز قادر به دیدن آنها به جزء در عکس ها نبوده ایم و اینجاست که یک رصدخانه به ما تصویر بهتر و واضح تری از این پدیده ها نمایش میدهد.

همه ی ما توانایی خرید تعداد بسیار زیادی تلسکوپ و لوازم جانبی آنها را نداریم تا بتوانیم از خانه به تماشای آسمان بپردازیم اما حداقل یک بار هم شده باید بداینم که در سقف بالای سر ما چه اتفاقتی میافتد.

 

رصدخانه تیتان کیش و دیدن ” ماه”

رصد خانه تیتان کیش به ما امکان دیدن سطح ماه با کیفیت فوق العاده ای میدهد تا ماه نقره ای خود را بهتر بشناسیم.

زحل

سیاره زحل یا Saturn به داشتن حلقه زیبای دور آن معروف است و واقعا دیدن این حلقه، صحنه بینظیری است که شامل حال همه نمیشود و نباید آن را از دست داد.

مشتری

مشتری مثل زمین ما تنها یک قمر ندارد بلکه چندین قمر زیبا دارد و همچنین خطهایی رنگنین مربوط به طوفانهای سطح آن که چهره ای متفاوت از دیگر سیارات دارد و حتما باید مشاهده شود.

مریخ و ونوس

سیاره مریخ و ونوس که بارها در کتاب ها راجع به آنها خوانده ایم و شنیده ایم ولی آیا با آنچه در ذهنمان از آنها با یاد داریم مشابه هستند؟

ستاره و سحابی

تماشای کهکشان ها، ستاره ها و سحابی ها آسمان را به صحنه ای جادوئی تبدیل میکنند که هوش از ذهن آدمی میبرند و ندیدن آنها خالی از لطف خواهد بود.

خورشید

نور خورشید را که زندگی بخش است هر روز صبح در آسمان دیده ایم اما از دیدن خود آن با توجه به فاصله ی زیادی که دارد و همچنین نور زیادی که مانع از دیدن آن می شود، به راحتی نمیتوان دید ولی آفتاب زندگی ما در زیر تلسکوپ زیباتر از این صحبت ها میباشد به همراه تاج های خورشیدی و لکه های آن، دیدن این ستاره ی زیبا با تصویری که ما هر روز می بینیم کاملا متفاوت است.

 


آدرس: جزیره کیش – ورودی اسکله تفریحی – روبه روی حفاظت فیزیکی – رصدخانه تیتان

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “رصدخانه تیتان کیش ♥”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *