سفر به دور دنیا کیش ♥

  • دیدن جاذبه های توریستی و فرهنگی 14 کشور دنیا در کنار هم.
  • اعتبار استفاده از بلیط مطابق با تاریخ درج شده بلیط میباشد.
  • برای کودکان بالای 3 سال تهیه بلیط الزامی میباشد.
  • داشتن بلیط به همراه خود الزامی است.

جهت مشاوره رایگان و خرید با شماره 09300232640 تماس بگیرید.

310,000 تومان

سفر به دور دنیا کیش

سفر به دور دنیا کیش یه فرصت بسیار ناب برای دوستداران و علاقمندان به دیدن و آشنا شدن با فرهنگ ها و جاذبه های دیدنی کشورهای مختلف میباشد.

این مجموعه بزرگ و خاص در جزیره زیبای کیش واقع شده است با هدف به نمایش گذاشتن جاذبه های توریستی و فرهنگی کشورهای مهم توریستی و تاریخی سراسر جهان.

اگر عاشق سفر و آشنایی با آداب و رسوم، فرهنگ و سبک زندگی یا مکان های تاریخی و معماری و در کل هرچیزی در رابطه با آشنایی با کشور های دیگر میباشد، هستید حتما پارک سفر به دور دنیای کیش را از دست ندهید.

مجموعه سفر به دور دنیا : مصر باستان

یکی از جاذبه های طراحی شده در این مجموعه  اهرام مصر میباشند که به زیبایی تمام حس بودن در مصر باستان رو به بینندگان میدهند و لوکیشن عکاسی زیبایی رو میسازند و شما لحظه ای خود را در میان صحرای مصر و این اهرام باشکوه خواهید دید.

ژاپن

سبک زیستن ژاپنی ها  و فرهنگ این کشور زیبا به همراه معماری خانه هایشان و وسایل زندگی روزمره به همراه درختان شکوفه های گیلاس و لباس های سنتی ژاپن و قهرمانان سامورایی این کشور در یک مجموعه کامل به معرض دید گذاشته شده است.

چین

نام کشور چین در ذهن ما تداعی کننده اژدهای بزرگ افسانه ای و معماری منحصربفرد ساختمان های این کشور به همراه صنایع دستی زیبا همچون آویزها و لوسترهای قرمز رنگ کاغذی و ظرف های غذاخوری مختص این فرهنگ میباشد.

هند

هند کشور 72 ملت دومین کشور پر جمعیت جهان که در هر قسمت این کشور آداب و رسوم متفاوتی با معماری های باشکوه همچون تاج محل و ادیان مختلف و لباس های بسیار زیبا و رنگارنگ یکی از برترین کشورهای توریستی میباشد که نظر هر بیننده ای را به خود جلب میکند.

فرانسه

همه ما فرانسه را با شهر زیبای پاریس  میشناسیم، شهری تاریخی و غنی از فرهنگ اشرافی غرب و همچنین برج معروف ایفل که در نوع خود بینظیر است و در این شهر بنا شده است.

ایتالیا

کشور ایتالیا و تاریخ مثال زدنیش البته که جزء طرح های زیبای این مجموعه هستند و فرهنگ قدیمی آن را با هنر فوق العاده این مردم رومی تبار تجربه خواهید کرد.

روسیه

روسیه سرزمین سزارها و اشراف ، سرزمینی پهناور و یخی با معماری های باشکوه و فرهنگ و اصالت منحصر به فرد خود که میتواند نظر هرکسی را به خود جلب کند.

آمریکای شمالی

البته که نمیشود این کشور را از قلم انداخت هم به خاطر فرهنگ بومیان آمریکایی و هم به خاطر صنعت پیشرفته و افراد سرشناس و محبوب این کشور پیشرو در صنعت. در این مجموعه تاریخ و فرهنگ این کشور پهناور هم دیده میشود.

 


آدرس: جزیره کیش – بلوار خانشیر – بازار دیپلمات عربها – طبقه چهارم – مجموعه تفریحی سفر به دور دنیای کیش

 

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “سفر به دور دنیا کیش ♥”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *