رستوران خرچنگ کیش ♥

  • رستوران دارای انواع غذای دریایی و ایرانی میباشد.
  • موزیک زنده سانس ناهار از ساعت 13:30 تا 15:30 میباشد.
  • موزیک زنده سانس شام از ساعت 22:00 تا 00:30 میباشد.
  • رستوران دارای ترانسفر رفت رایگان است.

جهت مشاوره رایگان و خرید با شماره 09300232640 تماس بگیرید.

43,200 تومان

رستوران خرچنگ کیش

رستوران خرچنگ کیش یکی از بهترین رستوران های غذای دریایی در جزیره کیش میباشد. عاشقان غذای دریایی هرگز نباید خوردن یک وعده غذایی بسیار خشمزه این رستوران را از دست بدهند.

کسانی که به جنوب سفر میکنند خواهان تست کردن غذاهایی لذیذ این مناطق هستند و جزیره کیش هم به عنوان یک سرزمین جنوبی ، اماده یک پذیرایی لوکس و ویژه از هموطنان می باشد.

در رستوران خرچنگ کیش غذاهایی کمیاب دریایی که در هر رستورانی پیدا نمیشود برای شما به صورت تازه سرو میشوند. یعنی شما انواع خرچنگ ، لابستر، میگو و ماهی دریای خلیج فارس را که به تازگی صید شده اند و به دست بهترین سر آشپزان تهیه شده اند میل خواهید کرد.

پیدا کردن یک رستوران با انواع غذاهای دریایی (همچون هواری ، قلیه ماهی ، میگو و …) که هم فضای زیبا و دلچسبی داشته باشد و هم به بهترین شیوه از میهمانان پذیرایی کنند کار دشواری است علاوه بر این داشتن موزیک زنده با بهترین هنرمندان را هم به آن اضافه کنید که البته رستوران خرچنگ تمامی این آپشن ها را یکجا به شما میدهد.

اگر در فصل های خنک به کیش سفر کنید، میتوانید از ایوان بزرگ این مجموعه غذایی بزرگ که یک منظره زیبا از ساحل و دریا را به شما میدهد را هم داشته باشید و غذای دریایی را هنگام تماشای دریای آبی جزیره کیش میل کنید.

شما با رزرو میز خود در سایت کیش توریست علاوه بر دریافت تخفیف ویژه، میتوانید از تراسنفر رایگان این مجموعه استفاده کنید و در هزینه های خود صرفه جویی کنید.

 


آدرس: جزیره کیش – روبروی هتل لیلیوم – ساختمان هدیش – طبقه اول – رستوران خرچنگ

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “رستوران خرچنگ کیش ♥”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *