خانه » تخفيف تفريحات کيش » رستوران شاندیز صفدری ساحلی کیش ♥

رستوران شاندیز صفدری ساحلی کیش ♥

  • رستوران دارای بند کامل اجرای موزیک زنده میباشد.
  • این رستوران شامل ترانسفر رایگان رفت و برگشت میباشد.
  • مسافرانی که از ترانسفر شب استفاده نمی کنند قبل از ساعت 21:45 دقیقه در رستوران حضور داشته باشند.

جهت مشاوره رایگان و خرید با شماره 09300232640 تماس بگیرید.

43,200 تومان

رستوران شاندیز صفدری ساحلی کیش 

رستوران شاندیز صفدری ساحلی کیش یک رستوران به قدمت کیش مدرن است. یکی از قدیمی ترین و خوشنام ترین رستوران های کیش میباشد و به داشتن بهترین شیشلیک ایران معروف میباشد.

کسانی که به کیش سفر کرده باشندحتما آوازه این رستوران را شنیده اند و اگر برای یکبار به این رستوران رفته باشند حتما دفعات بعد هم شاندیز صفدری کیش انتخاب آنها خواهد بود چرا که این رستوران همیشه پیشتاز بوده.

رستوران ساحلی

واقع بودن در کنار صخره ها و داشتن منظره آبی رنگ دریای غرب جزیره کیش باعث شده تا میهمانان زیادی به رستوران ساحلی شاندیز صفدری جذب شوند و وعده غذایی خود را هنگام تماشای تابش آفتاب و درخشش دریایی خلیج فارس، صرف کنند.

ظرفیت بالا

این رستوران یکی از بزرگترین رستوران ها با ظرفیت بیش از 1000 نفر میباشد که روزانه میهمانان زیادی را در خود جا میدهد و پذیرای آنها با بهترین غذاها و دسر ها میباشد.

کیفیت غذا

رستوران ساحلی مزیت های بسیاری دارد اما حائز اهمیت ترین آن، مطمئناً کیفیت و صرف غذاهای بسیار خشمره و لذیذ آن میباشد که معروف ترین غذاهای شاندیز صفدری شیشلیک، گردن و ماهیچه میباشد و انواع غذاهای ایرانی، کبابی و دریایی را میتوان در این رستوران امتحان کرد.

موزیک زنده

بودن در لیست بهترین رستوران های موزیک زنده کیش یکی دیگر از آپشن های رستوران صفدری ساحلی کیش میباشد که همیشه آوازه آن شنیده میشود. بهترین هنرمندان کیش در این رستوران هنرنمایی میکنند و شبی به یاد ماندنی را برای شما رقم میزنند.

درسته که این رستوران ظرفیت بالایی داره اما حتما برای رزرو میز خود از قبل اقدام کنید چون این رستوران هیچ وقت خالی نمی مونه و میهمانان از سراسر ایران رزرو خود را روزها قبل انجام میدهند و میزهای مناسب سریع رزرو خواهند شد.

شما با رزرو میز خود در سایت کیش توریست علاوه بر دریافت تخفیف ویژه، میتوانید از تراسنفر رایگان این مجموعه استفاده کنید و در هزینه های خود صرفه جوبی کنید.

 


آدرس : جزیره کیش – جاده جهان – بعد از ساحل کشتی یونانی – رستوران شاندیز صفدری ساحلی کیش

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “رستوران شاندیز صفدری ساحلی کیش ♥”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *