رستوران میرمهنا کیش | رستوران های کیش ♥

  • رستوران دارای بند کامل اجرای موزیک زنده میباشد.
  • حضورتان قبل از ساعت 14 برای سانس نهار و قبل از ساعت 22 برای سانس شام الزامی است.
  • رستوران دارای ترانسفر رایگان رفت می باشد.(محدوده مرکز شهر)</li>

جهت مشاوره رایگان و خرید با شماره 09300232640 تماس بگیرید.

41,700 تومان

رستوران میرمهنا کیش

رستوران میرمهنا کیش یکی از با سابقه ترین رستورانهای ساحلی به همراه موزیک زنده میباشد که توانسته است جایگاه بسیار خوبی در بین بهترین رستوران های کیش به خود اختصاص دهد . رزرو رستوران میرمهنا کیش

برای تجربه بهترین رستوران های کیش حتما باید این رستوران را هم در لیست خود قرارداد، چرا که آیتم های زیادی توانسته این رستوران را ایده آل کند و برای میهمانان اوقات خوش به همراه تجربه غذاهای لذیذ و متفاوت را به وجود بیاورد.

عاشقان غذاهای دریایی و کبابی باید از قبل میز خود را در این رستوران کنار ساحل رزرو کنند زیرا با توجه به شهرت این مکان، مخصوصا در فصل های شلوغ به از قبل ظرفیت تکمیل خواهد شد.

رستوران ساحلی

میرمهنا رستوران علاوه بر کیفیت غذا، آپشن های دیگری دارد که یکی قرار داشتن آن در نوار ساحلی بسیار زیبای خلیج فارس میباشد که منظره فوق العاده ای را هنگام میل وعده های غذایی میهمانان به وجود آورده و لحظاتی زیباتر و خاطره انگیز تر را در ذهن خلق میکند.

موزیک زنده

از مزیت های دیگر این رستوران پر آوازه، داشتن یک بند موزیک زنده حرفه ای است که تشکیل شده از بهترین هنرمندان جزیره کیش . شما در این رستوران همراه با میل غذا شاهد تماشای اجراهای بینظیری هنرمندان مختلف با سبک های متفاوت خواهید بود که هم مناسب خانواده ها و هم جوانان خواهد بود.

پیشنهاد میشود اگر دیدن منظره ساحلی بیرون رستوران را در اولیت خود قرار داده اید حتما برای صرف ناهار به این رستوران بروید.

ترانسفر رایگان

شما با رزرو این رستوران از سایت کیش توریست علاوه بر رزرو میز خود و دریافت تخفیف ویژه میتوانید از ترانسفر رایگان این مجموعه هم استفاده کنید.

 رزرو رستوران میرمهنا کیش


آدرس: جزیره کیش – روبروی هتل آبادگران 

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “رستوران میرمهنا کیش | رستوران های کیش ♥”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *