رستوران حفیظی کیش ♥

  • موزیک زنده در این رستوران اجرا میشود.
  • انواع غذای ایرانی، دریایی، کبابی و سنتی در این رستوران سرو میشود.
  • سرویس قلیان و چای به صورت ویژه سرو میشود.

جهت مشاوره رایگان و خرید با شماره 09300232640 تماس بگیرید.

62,200 تومان

ناموجود

رستوران و سفره‌خانه سنتی حفیظی کیش

رستوران و سفره‌خانه سنتی حفیظی کیش مکانی برای طرفداران فرهنگ و آداب و رسوم غنی ایرانی میباشد. با طراحی سنتی و زیبایی که دارد جزء معدود سفره خانه های سنتی و معروف کیش است.

در جزیره کیش پر است از کافه و رستوران های مدرن و زیبا،  اما سفره خانه ای را تصور کنید که با فرهنگ به روز این جزیره آمیخته شده است و در کنار لوکس بودن سنت را در خود حفظ کرده است.

مطمئنا افراد زیادی هستند که رستوران ها و سفره خانه های سنتی را در همه جا ترجیح میدهند و عاشق فرهنگ کهن سرزمین خود میباشند ، به همین دلیل برای این قشر سفره خانه ای بزرگ و دلنشین فراهم آماده است .

واقعا بودن در فضاهای سنتی حس و تجربه ای دیگردارد که قابل مقایسه نیست و حتما میتواند تجربه قشنگی را به ما بدهد. پس توصیه میشود حتما در لیست خود نام  سفره خانه سنتی حفیظی را هم ثبت کنید.

در این رستوران انواع غذاهای ایرانی، کبابی ، دریایی و سنتی با بهترین کیفیت و طعمی فوق العاده سرو میشوند. این یک مبالغه نیست  بله واقعیتی است که با حضور در این رستوران به آن پی خواهید برد.

فضایی سنتی و دلنشین با غذاهای خشمزه در کنار اجرای موزیک زنده هنرمندان عالی جزیره کیش. شبی دل انگیز منتظر شما خواهد بود تا آن را تجربه کنید. اگر عاشق موزیک زنده هستید پس اجراهای این رستوران را از دست ندهید. در ضمن سبک موزیک رستوران تنها منحصر به موسیقی سنتی نمیباشد و سبک های متفاوت و شادی را شاهد خواهید شد.

موسیقی در این رستوران در 2 سانس ناهار و شام برگزار میشود و در وقت ناهار از ساعت 13 تا 15 و در وقت شام از ساعت 19 تا بامداد ادامه دارد. پس شما چه برای ناهار و چه برای شام تشریف ببرید در هر دو صورت میتوانید از اجرای موسیقی استفاده کنید.

طراحی این سفره خانه منحصر به فرد و دیدنی میباشد. همچنون تمامی سفره خانه ها، هم تخت های بزرگ چوبی و هم میز و صندلی موجود میباشند تا با توجه به سلیقه شما راحتی شما را فراهم کنند.

فضای زیبای سفره خانه شما را وادار به ثبت لحظات خوب خود در این مکان میکند تا یکی از خاطرات عالی شما در کیش را در این رستوران ثبت کنید و بیاد بیاورید.

ضمناً این رستوران موقعیت مکانی مناسبی دارد و شما میتوانید به راحتی خود را به آنجا برسانید .

شما با رزرو میز خود در سایت کیش توریست  تخفیف ویژه دریافت خواهید کرد و  در هزینه های خود صرفه جویی میکنید.

 


آدرس : جزیره کیش – بلوار امیر کبیر – ساختمان هدیش – رستوران وسفره خانه سنتی حفیظی

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “رستوران حفیظی کیش ♥”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *