رستوران کوه نور کیش ♥

  • ترانسفر رایگان رفت موجود میباشد.
  • این رستوران دارای فضای بیرونی میباشد.
  • موزیک زنده در این رستوران اجرا میشود.
  • انواع غذای فرنگی ، دریایی و ایرانی در این رستوران سرو میشود.

جهت مشاوره رایگان و خرید با شماره 09300232640 تماس بگیرید.

37,200 تومان

رستوران کوه نور کیش

رستوران کوه نور کیش یک رستوران مجلل و لوکس در کوهی صخره ای و سنگی در جزیره کیش میباشد که سالهای زیادی از قدمت آن میگذرد و از زمان های دور تا به امروز همیشه بهترین باقی مانده است.

این رستوران یک شاهکار زیبا در نوع خود است که به دلایل زیادی که به آنها در ادامه می پردازیم توانسته است سالها میهمانان خود را خشنود و راضی نگه دارد.

اگر به دنبال کشف این رستوران با دیدن تصاویر آن در صفحات گوگل هستید ، متاسفانه این کار شدنی نیست، چرا که زیبایی ها و عظمت این رستوران در قاب چند تصویر گنجاندنی نیست و حتما عظمی راسخ برای رفتن و تجربه آن از نزدیک میخواهد.

این رستوران درون یک کوه سنگی بسیار بزرگ واقع شده است و شما با بودن در این مکان حس بودن در یک غاز بزرگ و البته مجلل و باشکوه را خواهید داشت ، به همراه مجسمه های بزرگ و بینظیر .

رستوران کوه نور کیش واقعا از هر نظر عالیست از جمله فضای منحصر به فرد و زیبا، غذای بسیار با کیفیت و خشمزه، رفتار محترمانه پرسنل و موزیک کلاسیک و پیانو  برای میل وعده های غذایی.

هیچ جوره شکی برای دیدن این رستوران به دل خود راه ندهید.

محیط بیرونی سرسبز و آراسته از گلها و درختان گرمسیری زیبا به همراه رود کوچکی که از کنار این ساختمان با عظمت عبور میکند منظره دلچسبی را به وجود آورده که هم برای نشستن و میل غذا در بیرون حرف ندارد و هم لوکیشن فوق العاده ای برای عکاسی و ثبت خاطرات زیبا میباشد.

در فضای بیرونی رستوران، میز و صندلی قرار داده شده است تا در فصل های خوش آب و هوای جزیره کیش میهمانانی که علاقه زیادی به طبیعت بکر این جزیره مرجانی دارند از بودن هر چه بیشتر در آنجا لذت فراوانی ببرند.

در این رستوران انواع غذاهای کبابی، دریایی ، ایرانی و فرنگی سرور میشود که به دست بهترین سرآشپزان تهیه و طبخ میشوند و پیانو نوازی به صورت حرفه ای و کلاسیک برای شما اجرا خواهد شد.

لوکیشن این رستوران، بسیار مناسب میباشد و رسیدن به این مکان را آسان می کند، با اینحال ترانسفر رایگان هم برای رفاه بیشتر میهمانان فراهم شده است ،پس جایی برای نگرانی باقی نمیگذارد.

در نهایت اگر عاشق تجربه بودن در یک طبیعت زیبا و مجلل هستید حتما بودن و تجربه این رستوران که کوهی از نور و زیبایی و طعم خوش را به شما تقدیم میکند فراموش نکنید.

شما با رزرو این رستوران از سایت کیش توریست علاوه بر رزرو میز خود و دریافت تخفیف ویژه میتوانید از ترانسفر رایگان این مجموعه هم استفاده کنید.

 

رستوران سنگی کیش | رستوران صخره ای کیش


آدرس:جزیره کیش – میدان امیرکبیر – خیابان دانش – جنب هتل صدف

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “رستوران کوه نور کیش ♥”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *