رستوران کوکو لانژ کیش ♥

  • این رستوران دارای فضای بیرونی میباشد.
  • موزیک زنده در این رستوران اجرا میشود.
  • انواع غذای فرنگی ، دریایی و ایرانی در این رستوران سرو میشود.

جهت مشاوره رایگان و خرید با شماره 09300232640 تماس بگیرید.

43,200 تومان

رستوران کوکو لانژ کیش

رستوران کوکو لانژ کیش، یک رستوران ساحلی در اسکله تفریحی کیش میباشد که در لوکیشن همان رستوران توتی فروتی سابق میباشد که این روزها بسیار سر و صدا به پا کرده است. شما انواع غذاهای فرنگی، دریایی و ایرانی را در این رستوران میتوانید میل کنید. رستوران کوکولانژ کیش

اگر بیش از هرچیز عاشق غذا هستید و غذا خوردن برای شما یک تفریح به حساب می آید نباید کوکو لانژ را از دست دهید، چرا که رستورانی با این نوع سرو غذا نه تنها در جزیره کیش بلکه در ایران به راحتی پیدا نمیشود.

با دیدن غذاهای کافه رستوران ساحلی کوکو لانژ ما به شما قول میدهیم که دیگر همان انسان سابق نخواهید شد. غذاها در این رستوران فقط غذا نیستند بلکه یک اثر هنری بینظیر هستند.

وعده های غذایی این رستوران هوش از سر شما میپراند . طعمی بینظیر و به یاد ماندنی همراه با دیزاینی خارق العاده که گرسنگی شما را دو چندان میکند و به تنهایی اشتها آور هستند و به طور خلاصه رستوران با این سبک از پذیرایی کم نظیر است و به راحتی نباید آن را از دست داد.

علاوه بر اینها، لوکیشن عالی رستوران کوکو لانژ کیش هم مثال زندنی است . در یکی از بهترین ساحل های کیش واقع شده است و صحنه ای فوق العاده از ساحل و طبیعت را به شما نمایان خواهد داد.

شما چه روز و چه شب به این رستوران بیایید در هر دو صورت منظره های زیبایی خواهید دید و البته که لذت خواهید برد و به همراه تمام اینها موزیک زنده هم خواهید داشت.

یک بند کاملا حرفه ای که تا پاسی از شب شما را سرگرم خواهند کرد و جایی برای هیچ فکر و دغدغه ای باقی نخواهند گذاشت. اینجا جایی است که یکی از بهترین خاطرات کیش شما را ساخته خواهد شد.

شما با رزرو میز خود در سایت کیش توریست  تخفیف ویژه دریافت خواهید کرد و  در هزینه های خود صرفه جویی میکنید.

 


آدرس:جزیره کیش – خیابان اسکله تفریحی جدید – ابتدای اسکله چوبی – رستوران کوکولانژ ( توتی فروتی یا ۳۶۰ سابق)

خرید بلیط کنسرت های کیش

1 دیدگاه برای رستوران کوکو لانژ کیش ♥

  1. ملیحه

    غذای بی کیفیت قیمت بسیار بالا . توصیه به رفتن اصلا نمیکنم

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *